POWER 2 - Zintegrowany Program Rozwoju AGH w Krakowie

Zadania realizowane na Wydziale Inżynierii Lądowej i Gospodarki Zasobami

REKRUTACJA NA SZKOLENIE KOMUNIKACJA MIĘDZYPOKOLENIOWA – JAK ROZMAWIAĆ Z POKOLENIEM BB, X, Y I Z DLA PRACOWNIKÓW ADMINISTRACYJNYCH

Wydziałowe Biuro Projektu Wydziału Górnictwa i Geoinżynierii
w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie II (ZPR AGH II)”
nr POWR.03.05.00-00-Z309/18 (Zadanie 6)

OGŁASZA REKRUTACJĘ NA SZKOLENIE

Komunikacja międzypokoleniowa – jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z
dla
pracowników administracyjnych

Forma szkolenia:
Szkolenie odbywać się będzie na tę chwilę online jako szkolenie jednodniowe (ok. 8 godz.). Wstępny plan zakłada realizację szkoleń w ostatnie piątki miesiąca.

Zakres szkolenia:

  1. Poznanie cech, wartości i potrzeb każdego pokolenia
  2. Rozwijanie umiejętności skutecznej i motywującej komunikacji międzypokoleniowej z pracownikami oraz studentami
  3. Poznanie technik budowania wzajemnego zrozumienia i szacunku
  4. Poznanie zasad budowania autorytetu u różnych pokoleń
  5. Poznanie sposobów zachowań podczas rozmowy z osobami z różnych pokoleń oraz ich doskonalenie
  6. Poznanie sposobów przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej dla różnych pokoleń
  7. Poznanie najczęściej popełnianych błędów podczas komunikacji i przekazywania informacji
  8. Poznanie sposobów docenienia studentów i współpracowników z różnych pokoleń
  9. Doskonalenie umiejętności odpowiedniej komunikacji w sytuacjach np. agresywnego zachowania studenta czy negatywnych emocji wśród studentów i współpracowników
  10. Poznanie technik radzenia sobie w/w sytuacjach

Liczba miejsc: 10
Termin rekrutacji: do 24.02.2021

Wymagane dokumenty i miejsce ich składania
Oryginał wypełnionego i podpisanego Formularza rekrutacji (Załącznik nr 2 do regulaminu) należy:

  1. Przesłać skan na adres: slorenc@agh.edu.pl
  2. Przekazać do Wydziałowego Biura Projektu składając na portierni paw. C-1 do skrytki WGiG z dopiskiem KEZP – LORENC SYLWIA (POWER – komunikacja międzypokoleniowa – pracownicy administracyjni), z zachowaniem terminu rekrutacji.

Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu się na szkolenie, Uczestnik Szkolenia zobowiązany jest przekazać do Wydziałowego Biura Projektu składając na portierni paw. C-1 do skrytki WGiG z dopiskiem KEZP – LORENC SYLWIA (POWER – komunikacja międzypokoleniowa – pracownicy administracyjni):

Regulamin projektu

Osoba do kontaktu
Sylwia Lorenc – Członek Wydziałowego Biura Projektu
e-mail: slorenc@agh.edu.pl

WAŻNA INFORMACJA: Dokumenty rekrutacyjne muszą być wydrukowane w kolorze